Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 15.45

 
Aktualności
Oferta pracy Inspektor ds. Informatyki

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuski zatrudni pracownika na okres próbny, na stanowisko

Inspektor ds. Informatyki

Miejsce pracy:

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuski, ul. B. Chrobrego 5, Ośno Lubuskie

Nowa strona Internetowa Banku

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż w najbliższych tygodniach Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim planuje zmianę wyglądu szaty graficznej strony internetowej Banku. 
Dzięki  wprowadzonym zmianom poruszanie się po stronie Banku oraz dostęp do informacji  będzie dla Państwa łatwiejszy i szybszy.

Nowa wersja Aplikacji mobilnej "Nasz Bank"

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniu 14 lipca 2021 r. (środa) umieszczono w sklepie Google Play nową wersję Aplikacji mobilnej Nasz Bank (1.10.0) - Android, która wprowadza następujące funkcjonalności:

Szanowni Państwo,
wszystkie karty płatnicze wydawane w naszym Banku mają włączoną usługę 3D Secure,  do potwierdzania transakcji kartowych w internecie.

f

Wiele sklepów internetowych wykorzystuje ją do zabezpieczania płatności kartą oznaczonych  symbolami.

3dd

Jeśli klienci chcą płacić kartami w internecie w sklepach wykorzystujących 3D Secure, muszą wybrać metodę potwierdzania transakcji tj. za pomocą odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne + hasła 3D Secure (jednorazowy kod SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Twoim Banku.
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku.

Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Pamiętaj, że jeśli metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie ustalona, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.



Załącznik 1
Załącznik 2 - prezentacja
Załącznik 3 - pytania
Załącznik 4 - rejestracja

W przypadku zablokowania karty w usłudze 3D Secure prosimy posiadacza karty o kontakt do CallCenter pod następującymi numerami: 801-340-008 lub 61-647-28-90.
BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010