Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 15.45

 
Aktualności
Oferta pracy Inspektor ds. Informatyki

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuski zatrudni pracownika na okres próbny, na stanowisko

Inspektor ds. Informatyki

Miejsce pracy:

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuski, ul. B. Chrobrego 5, Ośno Lubuskie

Nowa strona Internetowa Banku

Szanowni Państwo,

Informujemy, iż w najbliższych tygodniach Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim planuje zmianę wyglądu szaty graficznej strony internetowej Banku. 
Dzięki  wprowadzonym zmianom poruszanie się po stronie Banku oraz dostęp do informacji  będzie dla Państwa łatwiejszy i szybszy.

Nowa wersja Aplikacji mobilnej "Nasz Bank"

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniu 14 lipca 2021 r. (środa) umieszczono w sklepie Google Play nową wersję Aplikacji mobilnej Nasz Bank (1.10.0) - Android, która wprowadza następujące funkcjonalności:

Klienci Banku Spółdzielczego w Ośnie Lubuskim mogą korzystać z następujących kart:

Karta z funkcją zbliżeniową  

Karta bez funkcji zbliżeniowej**  

Karta kredytowa Karta Walutowa  
MasterCard Business Visa Electron** MasterCard Gold MasterCard Business
  MasterCard Business** Visa Business
MasterCard Business Gold**   Bez funkcji zbliżeniowej**  
Visa Business Electron** MasterCard Business**  
Visa Business Electron payWave**

 ** karty wycofywane z obiegu. Produkt niedostępny dla nowych klientów.

Szanowny Kliencie,
w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić
Zespół Zastrzegania Kart pod numerem telefonu
+48 828 828 828 
(telefon dostępny całą dobę) lub w aplikacji Nasz Bank w zakładce "Karty".

Zastrzeżenie karty jest nieodwracalnym procesem, jeżeli nie jesteś pewien czy napewno karta została zgubiona/ skradziona można  dokonać tymczasowej blokady karty. Po jej odnalezieniu można kartę odblokować i nadal jej używać. Ta funkcja dostępna jest w aplikacji "Nasz Bank". 

W przypadku aktywacji nowej lub wznowionej  karty należy aktywować ją :

 Telefonicznie/ Numer telefonu, pod którym funkcjonuje System Aktywacji Kart to + 48 22 515 34 25.

lub w placówce banku.

 Formularz reklamacyjny

 

 

 

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010