Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 16.15

 
Aktualności
Komunikat dla klientów

 

Szanowni Państwo!

W związku z wystąpieniem Wielkiej Brytani z UE, proszę o zapoznanie się z poniższym komunikatem.

Bezpieczne zakupy w Internecie - dobre praktyki

Szanowni Państwo,
Na stronie https://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/wydarzenia/2018/luty/bezpieczne-zakupy-w-internecie-dobre-praktyki opublikowany został materiał pt. "Bezpieczne zakupy w Internecie - dobre praktyki.

Przedsiębiorco – pamiętaj o Jednolitym Pliku Kontrolnym (JPK)!

Od 1 stycznia 2018 r. wszyscy przedsiębiorcy prowadzący elektroniczną ewidencję VAT (czyli rejestr sprzedaży i zakupów VAT) przesyłają ją jako JPK_VAT.

Klienci Banku Spółdzielczego w Ośnie Lubuskim mogą korzystać z następujących kart:

Karta z funkcją zbliżeniową Karta przedpłacona  
Karta bez funkcji zbliżeniowej Karta kredytowa
MasterCard Business MasterCard Business  MasterCard Business Bez funkcji zbliżeniowej
MasterCard Business Gold MasterCard Business
Visa Business Electron
Visa Business Electron payWave

 

Szanowny Kliencie,
w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić
Zespół Zastrzegania Kart
22 515 31 50 - z kraju
+48 22 515 31 50 - z zagranicy
telefon dostępny całą dobę.
Ponadto Bank przystąpił do Krajowego Systemu Zastrzegania Kart.
Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy osobiście potwierdzić w Oddziale Banku, kóry wydał kartę.

Numer telefonu, pod którym funkcjonuje System Zastrzegania Kart to +48 828 828 828.

 Dodatkowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.zastrzegam.pl

 Formularz reklamacyjny

 

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010