Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 16.15

 
Aktualności
Wdrożenie Derektywy PSD2

Dzień dobry.
W dniu dzisiejszym tj. 12-09-2019 roku została wprowadzona Dyrektywa PSD 2. Użytkownicy autoryzujący się: Certyfikatem JAVA (Token) lub drukowaną listą haseł jednorazowych NIE BĘDĄ mieli możliwości zalogowania się do systemu Internet Banking. Osoby, które nie mają możliwości zalogowania się do systemu, proszone są o kontakt z Bankiem.

11 Listopada

 Narodowe Święto Niepodległości

11 listopada upamiętniamy odzyskanie niepodległości. To dzień, w którym Polska powróciła na mapę Europy po 123 latach zniewolenia. Święto, które skłania do refleksji czym jest wolność, patriotyzm i siła narodowej wspólnoty…

Express Elixir

Szanowni Państwo!

uprzejmie informujemy, że w dniu 17 listopada 2019r Express Elixir (płatności natychmiastowe) w godzinach od 18:00 - 20:00 będzie dla klientów niedostępny w zakresie nadawania i odbierania zleceń.

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim

Zgłoszenia problemów z dostępnością lub nieprawidłowego działania interfejsu

Dbając o wysoką jakość świadczonych usług, dokładamy wszelkich starań aby oferować usługi na najwyższym poziomie. Jeśli na etapie testów integracyjnych wystąpią przeszkody uniemożliwiające prowadzenie testów – prosimy o przekazanie informacji w tym temacie. Bank dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać zaistniałe problemy.

W celu zgłoszenia zidentyfikowanych problemów prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia problemu:

icon Formularz zgłoszenia problemu

Na przesłane zgłoszenie odpowiemy w najszybszym możliwym terminie, po uprzedniej weryfikacji uprawień TPP.

Przerwy serwisowe

Nasze systemy bankowości elektronicznej, środowisko testowe Sandbox, a od 14 września 2019 r. również produkcyjny interfejs PSD2 naszego Banku wymagają cyklicznych prac serwisowych. Wiążę się to z krótkim brakiem dostępu do danych zarówno dla TPP jak i naszych Klientów. Informację o planowanych przerwach serwisowych będziemy publikować na tej stronie z wyprzedzeniem.

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010