Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 16.15

 
Aktualności
Ustawa o grach hazardowych

Szanowni Państwo,
informujemy, że zgodnie z art. 29a ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 471 t.j.) zakazane jest uczestniczenie w grach hazardowych urządzanych przez sieć Internet przez podmioty, które nie posiadają wymaganego ustawą zezwolenia.

Bankomat w Słubicach

Wychodząc naprzeciw naszym Klientom przenieśliśmy bankomat ze stacji LUKOIL
do centrum miasta. Teraz nasz bankomat
stoi przy ul. Kościuszki przy
sklepie Media Expert.

Zapraszamy do korzystania.

Zagrożenia urządzeń mobilnych

Ostrzeżenie przed złośliwym oprogramowaniem dla urządzeń mobilnych (tablety, telefony komórkowe) podszywającym się pod aplikacje Banków oraz innych instytucji.

 

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank S.A. w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc

 

Reklamacje, skargi, wnioski mogą być wnoszone przez klienta:

 

1)     osobiście w formie pisemnej lub ustnej w jednostce bankowej zajmującej się obsługą klienta;

2)     listownie w formie pisemnej na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta;

3)     z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej wysyłając e – mail na adres podany na stronie internetowej Banku, tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;

4)     telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu wskazany na stronie internetowej Banku, tj. 95 757 74 94.

 

1. INFORMACJA DLA KLIENTÓW BANKU

2. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENT INDYWIDUALNY

3. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENTA INSTYTUCJONALNY

4. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INDYWIDUALNY

5. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INSTYTUCJONALNY

6. FORMULARZ REKLAMACJI UBEZPIECZENIOWEJ

 

 

 

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010