Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 15.45

 
Aktualności
Niedostępność usługi IB
Szanowni Państwo.
 
Uprzejmnie informujemy, że w dniu 25-02-2021 r. mogą wystapić chwilowe utrudnienia z dostępem do usługi IB.
Za utrudnienia przepraszamy.
Niedostępność Express Elixir
Szanowni Państwo,
 
uprzejmnie informujemy, że w dniu 21 marca 2021r. Express Elixir ( płatności natychmiastowe) w godzinach od 00:00 do 07:30 będzie dla klientów niedostępny w zakresie nadawania i odbierania zleceń.

 

                         

Oferta Pracy

 

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank S.A. w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc

 

Reklamacje, skargi, wnioski mogą być wnoszone przez klienta:

 

 

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE http://www.bs.osno.sgb.pl/administrator/index.php?option=com_content&task=article.edit&id=171

1)     osobiście w formie pisemnej lub ustnej w jednostce bankowej zajmującej się obsługą klienta;

2)     listownie w formie pisemnej na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta;

3)     z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej wysyłając e – mail na adres podany na stronie internetowej Banku, tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;

4)     telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu wskazany na stronie internetowej Banku, tj. 95 757 74 94.

 

1. ZMIANA W TERMINACH ROZPATRYWANIA NIEKTÓRYCH REKLAMACJI Z DN. 28-04-2020r. (COVID-19)

2. ZMIANA W TERMINACH ROZPATRYWANIA NIEKTÓRYCH REKLAMACJI ( COVID-19 )

3. INFORMACJA DLA KLIENTÓW BANKU

4. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENT INDYWIDUALNY

5. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENTA INSTYTUCJONALNY

6. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INDYWIDUALNY

7. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INSTYTUCJONALNY

8. FORMULARZ REKLAMACJI UBEZPIECZENIOWEJ

 

 

 

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010