Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 16.15

 
Aktualności
Prace administracyjne

Szanowni Państwo ,

W dniach 7 sierpnia 2018 od godziny 22:00 do 8 sierpnia do godziny 06:00 będą prowadzone prace administracyjne na systemie autoryzacyjnym FDP.

W związku z tym, w dniu 8 sierpnia w przedziale czasowym 00:00 – 00:30  mogą wystąpić krótkotrwałe przerwy w działaniu autoryzacji w punktach handlowo-usługowych oraz bankomatach.

Za powstałe w związku z powyższym utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Prace administracyjne

Szanowni Państwo,

W dniach 09 sierpnia 2018 od godz. 01:00 do 10 sierpnia 2018 godz. 01:00 po stronie dostawcy usługi 3D Secure prowadzone będą prace administracyjne.

W związku z przeprowadzanymi pracami w podanym czasie mogą pojawiać się chwilowe problemy z przyłączaniem kart do usługi 3DSecure i wykonywaniem transakcji 3DSecure.

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Wnioski w Internet Bankingu

Szanowni Klienci.

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim informuje, iż przez Internet Banking można składać już wnioski w ramach Programu Rodzina 500+ oraz Programu Dobry Start.
Aby wypełnić wniosek, należy zalogować się do Internet Bankingu, wybrać zakładkę ŚWIADCZENIA. W kolejnym kroku wybrać rachunek na który mają zostać wypłacone środki oraz kliknąć przycisk Dalej>>. W nowym oknie należy postępować zgodnie z zaleceniami wyświetlanymi na ekranie.

 

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank S.A. w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc

 

Reklamacje, skargi, wnioski mogą być wnoszone przez klienta:

 

1)     osobiście w formie pisemnej lub ustnej w jednostce bankowej zajmującej się obsługą klienta;

2)     listownie w formie pisemnej na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta;

3)     z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej wysyłając e – mail na adres podany na stronie internetowej Banku, tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;

4)     telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu wskazany na stronie internetowej Banku, tj. 95 757 74 94.

 

1. INFORMACJA DLA KLIENTÓW BANKU

2. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENT INDYWIDUALNY

3. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENTA INSTYTUCJONALNY

4. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INDYWIDUALNY

5. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INSTYTUCJONALNY

6. FORMULARZ REKLAMACJI UBEZPIECZENIOWEJ

 

 

 

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010