Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 16.15

 
Aktualności
Prace administracyjne

Szanowni Państwo,

W dniu 24 czerwca 2018 w godzinach 7:00 – 13:00 po stronie FDP prowadzone będą prace administracyjne.

W związku z tym, w podanym czasie płatności HCE dostępne będą do wyczerpania puli pobranych na urządzenie kluczy, bez możliwości zamówienia nowych kluczy dla karty.

Ponadto w podanym terminie wyłączona zostanie także funkcjonalność przyłączania kart do usługi 3DSecure i wykonywanie transakcji 3DSecure, a w przypadku aktywacji lub zastrzeżenia karty należy dokonać zgłoszenia telefonicznie.

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Prace serwisowe w Internet Bankingu

Szanowni Państwo!

Informujemy, że w nocy z 20 na 21 czerwca (ze środy na czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania

Bezpieczne zakupy w Internecie - dobre praktyki

Szanowni Państwo,
Na stronie https://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/wydarzenia/2018/luty/bezpieczne-zakupy-w-internecie-dobre-praktyki opublikowany został materiał pt. "Bezpieczne zakupy w Internecie - dobre praktyki.

 

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank S.A. w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc

 

Reklamacje, skargi, wnioski mogą być wnoszone przez klienta:

 

1)     osobiście w formie pisemnej lub ustnej w jednostce bankowej zajmującej się obsługą klienta;

2)     listownie w formie pisemnej na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta;

3)     z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej wysyłając e – mail na adres podany na stronie internetowej Banku, tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;

4)     telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu wskazany na stronie internetowej Banku, tj. 95 757 74 94.

 

1. INFORMACJA DLA KLIENTÓW BANKU

2. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENT INDYWIDUALNY

3. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENTA INSTYTUCJONALNY

4. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INDYWIDUALNY

5. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INSTYTUCJONALNY

6. FORMULARZ REKLAMACJI UBEZPIECZENIOWEJ

 

 

 

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010