Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 16.15

 
Aktualności
Zebrania Grup Członkowskich

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim informuje, iż w terminie 11 – 20.04.2018r. odbędą się Zebrania Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego  w Ośnie Lubuskim.

Harmonogram zebrań przedstawia się następująco:

Ośno Lubuskie  11.04.2018 godz. 17:00  Sala Konferencyjna (I piętro) Urzędu Miasta i Gminy w Ośnie Lubuskim   ul. Rynek 1 

Sulęcin 12.04.2018 godz. 17:00 Hotel Hetman w Sulęcinie ul. Żeromskiego 72,

Słubice  13.04.2018  godz. 16:30 Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego 
w Słubicach  ul. Piłsudskiego 20

Lubniewice    19.04.2018  godz. 16:30 Bar „Xenia” w Lubniewicach
ul. Plac Wolności 8 ,

Górzyca 20 .04.2017godz. 16:30
w Gminnym Ośrodku Kultury w Górzycy 
ul. Polna 8/1 Górzyca

Zarząd Banku Spółdzielczego
w Ośnie Lubuskim

Bezpieczne zakupy w Internecie - dobre praktyki

Szanowni Państwo,
Na stronie https://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/wydarzenia/2018/luty/bezpieczne-zakupy-w-internecie-dobre-praktyki opublikowany został materiał pt. "Bezpieczne zakupy w Internecie - dobre praktyki.

Przedsiębiorco – pamiętaj o Jednolitym Pliku Kontrolnym (JPK)!

Od 1 stycznia 2018 r. wszyscy przedsiębiorcy prowadzący elektroniczną ewidencję VAT (czyli rejestr sprzedaży i zakupów VAT) przesyłają ją jako JPK_VAT.

 

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Bank S.A. w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc

 

Reklamacje, skargi, wnioski mogą być wnoszone przez klienta:

 

1)     osobiście w formie pisemnej lub ustnej w jednostce bankowej zajmującej się obsługą klienta;

2)     listownie w formie pisemnej na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta;

3)     z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej wysyłając e – mail na adres podany na stronie internetowej Banku, tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;

4)     telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu wskazany na stronie internetowej Banku, tj. 95 757 74 94.

 

1. INFORMACJA DLA KLIENTÓW BANKU

2. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENT INDYWIDUALNY

3. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENTA INSTYTUCJONALNY

4. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INDYWIDUALNY

5. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INSTYTUCJONALNY

6. FORMULARZ REKLAMACJI UBEZPIECZENIOWEJ

 

 

 

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010