Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/
Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/
Bank S.A. w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc
Reklamacje, skargi, wnioski mogą być wnoszone przez klienta:
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE http://www.bs.osno.sgb.pl/administrator/index.php?option=com_content&task=article.edit&id=171
1) osobiście w formie pisemnej lub ustnej w jednostce bankowej zajmującej się obsługą klienta;
2) listownie w formie pisemnej na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta;
3) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej wysyłając e – mail na adres podany na stronie internetowej Banku, tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
4) telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu wskazany na stronie internetowej Banku, tj. 95 757 74 94.
1. ZMIANA W TERMINACH ROZPATRYWANIA NIEKTÓRYCH REKLAMACJI Z DN. 28-04-2020r. (COVID-19)
2. ZMIANA W TERMINACH ROZPATRYWANIA NIEKTÓRYCH REKLAMACJI ( COVID-19 )
3. INFORMACJA DLA KLIENTÓW BANKU
4. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENT INDYWIDUALNY
5. FORMULARZ REKLAMACYJNY KARTY - KLIENTA INSTYTUCJONALNY
6. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INDYWIDUALNY
7. FORMULARZ REKLAMACYJNY - KLIENT INSTYTUCJONALNY
8. FORMULARZ REKLAMACJI UBEZPIECZENIOWEJ
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE