Strona główna Wyślij email Mapa witryny
http://www.bs.osno.sgb.pl/ https://ebank.bsosno.pl/
Placówki bankowe



Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim
Centrala
ul. Bolesława Chrobrego 5
69-220 Ośno Lubuskie
e-mail: centrala@bsosno.sgb.pl
tel. / fax: 95 757 60 76
               95 757 74 80
               95 757 74 90

godziny otwarcia placówki:
Pn - Pt w godzinach:  8.00 - 15.45

 
Aktualności
Przerwa w dostępie do Internet Bankingu

Szanowni Państwo!

Informujemy, że w nocy z 21 na 22 kwietnia br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania.

Twoje Prawa

Szanowni Państwo,
zgodnie z zaleceniami udostępniamy Państwu treść broszury informacyjnej Komisji Europejskiej "Prawa konsumentów przy dokonywaniu płatności w państwach członkowskich"

icon Twoje Prawa w pigułce

Ostrzeżenie przed oszustwami

Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych!

Ponownie ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS.

Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych!

Ponownie ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS.

Jak to robią? Informują rozmówcę, że dane te potrzebne są do zwiększenia bezpieczeństwa lub przeprowadzany jest test działania bankowości. Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by w Waszym telefonie wyświetlił się numer infolinii Banku lub zaufanego pracownika Banku! Dla uwiarygodnienia swojej legendy mogą podawać się za pracowników IT lub bezpieczeństwa.
W rzeczywistości celem oszustów jest m.in. zdobycie danych do logowania/narzędzia autoryzacyjnego lub innych cennych danych, które nie powinny być upublicznione osobom postronnym!
Przypominamy, że pracownik Banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji. Pracownik również w rozmowie telefonicznej nie poprosi o instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie.
W przypadku, gdy:
- odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku,
- masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych,
- podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie,
skontaktuj się z nami!


Pamiętaj – nie podawaj nigdy przez telefon nadmiarowych informacji, nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji. Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką Banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).

 

BS Ośno Lubuskie © 2010, wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie, Alma SA 2010